6, 7, 8 Mac 2009 ; To the North !

diambil dari blog saya yang lama..

6.3.09

Aku, Skiz, Apo, Izzi memulakan perjalanan kitorang ke Kangar, Perlis..
Si Apo la nk jumpe Kema, lagi pun aku last pergi pun ke Langkawi..
Alang2 bleh jalan2 sekali..
Kitorang masuk highway bukit beruntung pd 4ptg agak nye..
1 perjalanan yang agak jauh dan masih panjang..
Kitorang berhenti kat hentian Gunung Semanggol untuk makan..
Skiz baru bgn tido.. So kene la berhenti mkn.. =p
lepas tu teruskn perjalanan ke Kangar..
Sampai lebih kurang kol 11mlm agak nye..
Apo ngn Izzi bwk kete cam sial..
Laju gile..
Sesampai di Kangar, kitorang terus ke umah sewa Kema..
Apo nk jumpe Kema..
Dan nk plan esok nk pegi mane..
pastu kitorang cari hotel utk tido..
penat dol walaupun duduk je dlm kete..

7.3.09
pagi2 Apo ngn Izzi da kuar gi amik kete sewa..
aku ngn skizo bantai tido lg..
da tak de bnd nak buat kn..
dlm kol 10pg kitorang da keluar gi Penang..
Jln2 ngn Kema n kwn2 nye..
Smpi Penang tak igt lak kol bape..
Apo soh aku bwk kete..
Kema da pening pale da..
Cari jalan pny la ssh!
last2 tempat yg nk dituju nye tu kat Queensbay!
ssh2 je kitorg cari jln..
Lepak kat Jusco dulu..
pastu lepak kat Kota Lama..
Tgk sunset..
Best gile..
Mmg cantik..
Kan best klu ‘die’ dpt ikot..
Pastu mlm lepak kat Queensbay balik..
da tak tau nk kemana lg..
overnight kat sane..
kol bape nth kitorg balik ke Kangar..
Last2 tido dlm kete jgk..

8.3.09
Pg2 kol 9pg da bgn..
Nk kene anta kete sewa kat mane nth..
Pastu lepak jap kat Kuala Perlis..
Pastu bwk Kema n Ena gi Gua Kelam..
Gi mandi kat sana..
Lepak kat sane pn tak lame sgt2..
psl masing2 penat ag tak cukup tido..
Pas2 kitorg blek ke umah sewa Kema..
Lepak2 kejap..
Maklum la..
da nk balik..
sedih la kn..
ptg tu kitorg da gerak pulang ke rumah..
smpi kat taman kol 12 klu tak salah..

Mmg 1 pengalaman yg best!
Jarang dpt pergi mcm ni..
ape2 pn..
aku hargai sgt2 detik dan waktu ni..
sekian..
=]

Advertisements

~ by Zam on March 16, 2009.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: