My Thumbdrive !

kingston 4gbPagi tadi aku bangun untuk sahur. Lepas tu ingat nak buat kerja. Tapi ngantuk la pulak. Jadi, langkah terbaik adalah untuk tidur. Tapi, dalam tidur ku itu tidak nyenyak. Macam ada benda yang tak kena. Tapi disebabkan aku mengantuk sangat, aku tidur jugak.

Bangun pada pukul 11 lebih pagi. Haha. Waktu normal ku bangun pada hari2 cuti. Aku membasuh muka dan mandi. Kemudian aku terus ke bilik untuk melihat laptopku. Melihat apa yang boleh dibelek2. Tiba2 aku teringat tentang assignment Sir Ainul Hazmin ( CIT 0512 ). Assignment ke-3 yang perlu aku siapkan dan perlu aku bentangkan. Tajuknya Fast Ethernet ( 100base-T ).

Aku pun mencari pendrive aku. Dalam tu memang banyak maklumat2 aku simpan. Aku mencarinya ditempat biasa aku simpan. Tetapi aku tidak jumpa! Pergh! Mana pulak pendrive aku ni.. Puas aku mencari. Merata2 aku mencari. Tiba2 hatiku gusar melihat baju GMi ku yang tergantung di ampaian. Aku membelek poket baju itu dan aku jmpa benda yang ku cari.

Waa.. Pendrive aku da masuk air! Abis data2 aku corrupt. Aduh.. Banyak kot data2 dalam tu. Tapi nak buat macam mana. Benda dah jadi. biarkan je lah.. Aku pun salah tak check dulu. Apa2 pun aku kenelah cari balik sume data2 tu. Waa..

Sekian, dari hatiku yang bingung memikirkannya. Assalamualaikum.

Advertisements

~ by Zam on August 22, 2009.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: